onsdag 5. mai 2010

Duften av kvinne!?

Leser i Fævennen i dag at i Trondheim kan man nå spise sushi av nakne kropper. Sikkert et konsept mange vil trykke til sitt bryst.

Bare sånn i tilfelle jeg skulle til Trondheim; Jeg har aldri spist sushi før, så jeg tror jeg må føle meg litt frem. Stikker jeg bare gaffelen i stykket jeg har lyst på? Eller bruker jeg hendene og tar for meg av delikatessene?  Kan jeg risikere å bli bedt om å holde fingrene fra fatet?

Leser at Mattilsynet ikke er overbegeistret for tiltaket. Det må være hår i maten de bekymrer seg for. For jeg kan ikke se at hygienen er et problem. Tror til og med at gjestene gjerne vasker opp etter seg. Grundig.

Småretter serveres på dverger (kortvokste). Meloner til dessert og fulle mugger med Sake.


Kvinnegruppen Ottar har allerede fått eget bord:
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar