lørdag 12. juni 2010

Barack Obama og sånn

Jeg påberoper meg ikke stor kunnskap og interesse for amerikansk innenrikspolitikk. 50 stater, samt forbundsdistriktet Washington D.C., med egne lover og regler, som samtidig er underlagt en regjering og grunnlov. Senater, kongresser og presidenter som ser ut til å bry seg mer om verden generelt enn eget land.
Men Barack, han skulle ordne opp i eget land. Og selfølgelig fred på jord og sånn. At han vil til krig mot Nord Korea er bare et skritt på veien mot fred. Angrep er beste forsvar hørte jeg første gang fra Karlsen. Lilleputt-treneren min i fotball.





Som nevnt kjenner jeg ikke mye til USA's indre anliggender. Men Barack Obama, et sted må du ha bommet; Den nye trygdereformen. Hadde den virket, så hadde vi sluppet en ny turné med  Whitney Houston



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar